Ogłoszenie

Uprzejmie informujemy, że Gmina Połczyn-Zdrój planuje pozyskać w 2022 r. środki na zadania z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest.
Osoby zainteresowane uzyskaniem dotacji proszę o zgłoszenie tego faktu w Urzędzie Miejskim w Połczynie-Zdroju, w pokoju 106 w terminie do 31 marca 2022 r.
Łącznie ze zgłoszeniem chęci uzyskania dotacji należy przedłożyć:
1. Zgłoszenie o przystąpieniu do wykonania robót budowlanych wraz z adnotacją o niezgłoszeniu sprzeciwu (sprawę prowadzi Starosta Świdwiński),
2. Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością,
3. Zgodę ewentualnych współwłaścicieli na wykonanie prac w zakresie usunięcia azbestu,
4. Zdjęcie obiektu w kolorze, z którego planowane jest usunięcie azbestu.
Po realizacji zadania należy dostarczyć zdjęcie obiektu w kolorze, z którego usunięto azbest.
Uwaga:
Wnioski złożone po 31 marca 2022 r. będą brane pod uwagę przy składaniu wniosku o dofinansowanie w następnym roku kalendarzowym. Wnioski będą rozpatrywane według kolejności wpływu do Urzędu Miejskiego.
Formularz wniosku wraz z załącznikami dostępny jest w Wydziale Ochrona Środowiska (pok.106)
oraz na stronie: http://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/#
w zakładce Ochrona Środowiska (OŚ) / Azbest.
Informacje: tel. 94 36 66 115